Finanční poradenství JINAK

Datum: 13. 10. 2015
img

Finanční poradenství jinak. Proč jinak?

V polovině roku 2007 jsme s odvážnou vizí založili akciovou společnost, jako odpověď na volání klientů po kvalitních službách. Rozhodli jsme se dát finančnímu poradenství důstojnost, která mu náleží a povýšit ho na úroveň vyspělých zemí. Nekopírujeme a nereagujeme jen na ostatní, jdeme vlastní cestou. Měníme trh a prokazujeme v praxi, že je možné dělat finanční poradenství jinak.

Je to dlouhodobá strategie, někdy to bolí, ale výsledky odlišení už jdou vidět. V roce 2009, pouhé dva roky od svého vzniku, jsme se stali největší finančně poradenskou společností na českém trhu. Jsme o krok napřed, udáváme finančnímu poradenství v Česku směr.

Jednáme férově a na rovinu. Víme, že kvalitní hodnoty vytrvají v čase, proto je naše partnerství celoživotní. Chceme totéž, co Vy. V první řadě poskytovat kvalitní finanční služby a produkty, být hrdí na naši práci, mít kolem sebe kvalitní lidi, kteří sdílejí naši vizi, ať se Vám můžeme podívat do očí i za 30 let.
Sníme o tom, že budeme jedinou alternativou pro ty z Vás, kteří hledají dlouhodobé řešení, kvalitu a spolehlivost.

Děkujeme za Vaši důvěru, velice si jí vážíme.

Proč Partners? Jsme ryze česká společnost s výbornou znalostí českého trhu a mnohaletými zkušenostmi ve financích.

Spolupracujeme ze všemi předními finančními institucemi z řad bank, pojišťoven nebo investičních společností. Žádná nás však nevlastní. Proč je to důležité? Nejsme proto nuceni nabízet Vám právě její produkty.

Další unikát jsou naše sjednocené provize napříč obchodními partnery. Poradci Partners tedy nemají žádnou motivaci upřednostňovat produkt některé instituce. Máte jistotu, že se řídíme pouze Vašimi zájmy a možnostmi.

Tři podstatné informace pro Vás:

1. Snížili jsme si provize. Ptáte se, proč Vás to má zajímat? Díky tomu Vám můžeme nabídnout nízkonákladové produkty, které má ve svém portfoliu pouze Partners a nikdo jiný. To znamená, že penězi, které bychom si vzali, platíme část ceny za Vás.
2. Srovnali jsme provize. Provize obvykle motivují poradce k upřednostnění osobního profitu před zájmy klienta. Proto jsme v klíčových segmentech provize sjednotili, čím se stal produkt pro klienta výhodný a bezpečný. Proč? Nejsme finančně motivováni upřednostnit jakoukoliv instituci.
3. Otevřeli jsme Partners markety. Co to je? Místo, kde nás můžete kdykoliv i bez sjednaného termínu, v prodloužené pracovní době i o víkendu navštívit a vyřídit vše, co budete potřebovat od bankovních služeb až po úvěrové, pojistné, spořící a investiční produkty.